تیم ام اس بی موزیک از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در زمینه برندسازی ، پخش موزیک و تبلیغات هنری شروع کرده است و تا الان توانسته که آثار زیادی از خوانندگان معروف و عادی پخش و تبلیغ نماید که بیشتر این آثار به صورت حرفه ای و موفق پخش شده است.

پس از انتخاب افراد متخصص برای تهیه یک موزیک ایده آل، مبحث مهم بعدی برنامه ریزی دقیق و حرفه ای پخش اینترنتی موزیک در رسانه های موسیقی میباشد.بازتاب کلی و شنیده شدن یک اثر مدیون پخش کارشناسی شده، اصولی و دارای برنامه ریزی دقیق و منظم پخش می باشد. خیلی از آثاری که دارای کیفیت بالای ساخت و تولید می باشند به دلیل ضعف در پخش فاقد بازخورد لازم بوده اند.

توجه داشته باشید در زمینه پخش موزیک مهمترین نکته اعتبار و قدیمی بودن رسانه پخش کننده موزیک می باشد رسانه ام اس بی موزیک مفتخر است با سابقه ای بیش از ۶ سال در زمینه پخش حرفه ای آثار صوتی در فضاهای مجازی بستر لازم برای پخش دقیق و برنامه ریزی شده آثار صوتی به عمل آورد.

تیم ام اس بی موزیک با اعضای متخصص و موفق در زمینه های برندسازی، تبلیغات و پخش موزیک با شناسایی و سرمایه گذاری بر روی وبسایتهای پربازدید و دارای سئو مناسب و همچنین با معرفی گسترده اثر و انتخاب دقیق بهترین پلن تبلیغات موجود در هر وبسایت بسته به موقعیت زمانی برای بهترین بازدهی و بررسی مناسب ترین زمان جهت پخش یک اثر و با حذف هزینه های اضافی فاقد بازخورد و همچنین پخش به صورت همزمان و استفاده از متدهای تبلیغات رندوم و چرخشی جهت اخذ بالاترین بازدهی با پایین ترین هزینه پخش موزیک جهت بالاتر بردن بازدید و دانلود آهنگ میتواند انتخاب خوبی برای همکاری باشد.

نکته:

۱- به علت حجم درخواست های زیاد و حمایت از هنرمندان فقط آثاری مورد تایید قرار می گیرد که از همه لحاظ در حد معمول باشد.

۲- مدت زمان پاسخ گویی ۷ ساعت می باشد و نتیجه از طریق ایمیل، تلگرام یا پیامک اعلام خواهد شد.


ایمیل جهت ارسال موزیک :

msbmusic7@gmail.com

آیدی تلگرام مدیر پخش :

amsbmusic

شماره تماس در ساعت اداری:

۰۹۹۰۱۵۲۸۶۷۴

با ام اس بی موزیک شنیده شوید!

۲۸ دی ۱۴۰۲
دانلود آهنگ | ام اس بی موزیک