ام اس بی نیوز


۲۶
مهر
۱۴۰۰

به گزارش ام اس بی نیوز اسفند سال 1397 برای اولین بار خبر دستگیری محسن لرستانی خواننده مطرح کشور خبرساز شد و به دنبال آن پرونده وی به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه ارجاع شد.

فساد فی الارض اتهامی بود که بر اساس کیفرخواست علیه لرستانی صادر شد و به دستور قاضی او بازداشت موقت شد و به زندان رفت.

اولین جلسه دادگاه محسن لرستانی در تاریخ پانزدهم مهرماه سال گذشته در حالی که ماسک روی صورت داشت و لباس زندان به تن کرده بود، در دادگاه انقلاب برگزار شد؛ او برای توضیح پاره‌ای از موارد به دستور قاضی مقیسه به دادگاه احضار شده بود.

البته علاوه بر افساد فی الارض سازماندهی باندی که به تولید محتوای مستهجن با استفاده از دختران جوان در فضای مجازی می‌پرداخت هم از دیگر عناوین اتهامی لرستانی بود.

پس از دستگیری محسن لرستانی، گمانه زنی‌های بسیاری درباره علت بازداشت و تشکیل پرونده برای او به میان آمده است در حالی که جرم لرستانی اقدام علیه امنیت ملی نیست، اما دایر کردن یک مرکز فساد اتهام او به شمار می‌رود.

به نقل از بهمن بابازاده خبرنگار فعال موسیقی : «خواننده پاپ ‎محسن لرستانی با قرار وثیقه ۳ میلیارد تومانی سه شنبه ۲۱ اردیبهشت با رد همه اتهامات، از زندان آزاد شد.»

او افزود: «پیشتر این خواننده به دلیل آنچه «مدیریت گروه و صفحات افراد تراجنسی» و «پرستوهای ترنس» ذکر شده بود، با اتهام مفسد فی الارض رو به رو بود.»

محسن لرستانی در اولین گفتگو گفته است: حسادت و خیانت دوستانم باعث این اتفاق شد حتی نمیدانم ((پرستوهای نر)) یعنی چه؟! همه چیز از عکس یادگاری یک فرد ترنس با من شروع شد همه آن چت ها را ادمین صفحاتم نوشته بود رد پای یک فرد نظامی هم در این پرونده بود و در بعد از بررسی من تبرئه شدم و ایران میمانم و در پی مجوز هستم.

همچنین اولین آهنگ محسن لرستانی بعد از آزادی از زندان در 25 مهر 1400 منتشر شد و هم اکنون می توانید این اثر را از رسانه ام اس بی موزیک دانلود و گوش نمایید.

دانلود و پخش آهنگ رکب از محسن لرستانی

 

آخرین بروزرسانی: 26 مهر 1400 در ساعت 11:04
اشتراک:
مطالب مرتبط:
    image
    راغب مهر 28, 1400 در 0:07 ق.ظ

    انشالا که همیشه سالم و سرحال باشه اصلا بنده خدا اینجور تیپی نیست گناه داره بیچاره

    پاسخ
فرم ارسال نظر