ام اس بی نیوز


۰۱
آبان
۱۴۰۰

به نقل از بهمن بابازاده خبرنگار فعال موسیقی; کنسرت ‎«امیر تتلو» شب گذشته (۲۹ مهر) در ‎استانبول برگزار شد. با حواشی و اتفاقات عجیب و البته مهم.

پنج نکته مهم از این کنسرت را میخوانید:

? ۱- قیمت بلیتهایvip از ۲۰۰ تا۲۵۰ دلار تعریف شده بود. در هفته آخر بلیت فروشی هم بلیت های صد دلاری اضافه شد. بعلاوه ده دلار برای آنهایی که خواستار تی شرت و یادگاریهای شخصیِ امیر هستند. نصف بلیت ها در دو روز فروش رفت و دو روز مانده به کنسرت تمام شد. با عدد میانگین ۱۵۰ دلار و فروش بیش از ۶ هزار بلیت، درآمد فروش بلیت این کنسرت ۹۰۰ هزار دلار بوده. این عدد با اضافه شدن درآمد فروش یادگاری های شخصی تتلو و بلیت های «افتر پارتی» (مهمانی خصوصی بعد از کنسرت با تعداد دعوتی های محدود و حضور تتلو)، به بالای یک میلیون دلار می‌رسد! یک میلیون دلار معادل ۲۷ میلیارد تومان!!

? ۲- چرا نام تهیه کننده کنسرت تتلو هرگز اعلام نشد؟
این سوال مهم، پاسخی عجیب تر دارد.
خواننده های بزرگ پاپ لوس آنجلسی، بعد از عدم برگزاری کنسرت تتلو در تابستان و اظهارنظر جنجالی اش که: «من قاطی این هرزه ها کنسرت نمیدهم و باید تک باشم!»، به شدت نسبت به او موضع دارند. آنها همه تهیه کننده های کنسرت در استانبول را تهدید کرده بودند که در صورت برگزار کردن کنسرت تتلو، دیگر هرگز با آنها قرارداد برنامه نخواهند داشت. و همین باعث شد نام تهیه کننده کنسرت امیر (ع.ن) تا آخر برنامه مخفی بماند!

? ۳- کنسرت دیشب تتلو خالی از جنجال نبود. او که سابقه رفتارهای زن ستیزانه بسیاری را داشته، دیشب هم در ابتدای برنامه اش، چند رقاص زن را در قفس هایی محبوس کرده بود و به مرور با لباس عجیب و تاج عجیب تری که در سر داشت، آنها را آزاد میکرد تا به قولی نقش پیشوا و رهبر را بازی کند! در اواسط برنامه هم یکی از رقاص ها شلوار تتلو را پایین کشید تا جنجالی ترین صحنه کنسرت رقم بخورد!

? ۴- مخاطبان این کنسرت چه کسانی بودند؟

حتما ویدئوی دعوا و درگیری برای ورود به سالن کنسرت دیشب در مقابل گیت های «چک بلیت» را دیده اید. آنهایی که تا امروز معتقد بودند طرفداران تتلو «یک مشت بچه ۱۰ تا ۱۵ ساله هستند»، بدون شک امروز نظری متفاوت دارند. عمده افراد، زوج های بین ۲۰ تا ۳۵ سال مخاطبان اصلی این برنامه بودند که خود نشان از نفوذ آثار تتلو در بدنه جامعه مخاطبان ایرانی دارد.

? ۵- کنسرت دیشب برای نیم ساعت در اواسط برنامه در آستانه لغو بود. پلیس ترکیه با توجه به سوٕ رفتارهای این خواننده در کنسرت قبلی اش در ارمنستان و «گُل کشیدن روی صحنه» و تبلیغ مواد مخدر، از او تعهد گرفته بود که تکرار این موضوعات در خاک ترکیه تبعات بدی برایش میتواند داشته باشد. اما شخصیت مهارناپذیر تتلو باز هم نتوانست او را از حرف زدن درباره گُل و حشیش بازدارد و همین موضوع باعث شد اواسط برنامه او باز هم شاهد تذکرات جدی به او از سوی پلیس ترکیه باشیم. نیم ساعتی که فقط موزیک پخش شد و هواداران تتلو نگران ادامه اجرا بودند.

آخرین بروزرسانی: 1 آبان 1400 در ساعت 08:39
اشتراک:
مطالب مرتبط:
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می هد
فرم ارسال نظر